Sergey_Lavrov
S
Pocevsi od najosnovnijeg - DMa pa preko Spama, Hack-a, i na kraju RP2WIN, KoS i LTA, pravila nadmecu tempo i pravac jedne RP igre.
RP2WIN je oduvek bilo pravilo koje je stvaralo zabunu kod novih igraca na serveru, iako njegova definicija glasi :
" Ponavljano koriÅ¡tenje neke komande ili ponavljano mijenjanje IC priÄe kako bi izaÅ¡li kao pobjednik u RP-anju. Npr. Kada policajac pregleda dozvole nekome i zamoli ga da ga pretrese pa mu ne naÄ‘e niÅ¡ta protuzakonito, onda mu uvali drogu, pretrese ga i uhapsi, da bi ispao pobjednik u RP-anju. "
RP2WIN se takodje moze objasniti kao razlika realnog zivota i uslova koje pruza sam San Andreas. Iako bi vi mogli u realnom zivotu da mu opalite samarcinu preko prozora automobila, San Andreas ne pruza takvu priliku, te je potrebna komanda /do koja je krucijelna u postovanju RP2WIN pravila.
Primer :
- Igrac u toku otmice ima 10 hiljadu dolara, vi njega pretresete [na serveru nije iskriptano da izlaze pare na /frisk], on pocinje negirati tu sumu i govori da nema para, iako u realnom zivotu vi bi mogli da prebrojite sumu novca. Tu je nastao prekrsaj RP2WIN pravila, igrac je pokusavao igrati ciljem pobede u RP situaciju, ali kako sto rekoh, prekrsio pravilo.
Da ne bi doslo do prekrsaja ovog pravila igrac je pomocu /do komande trebao objasniti u kom se dzepu nalaze pare, ukoliko je hteo mogao se opirati a u IC da govori istinu/opirati se. [naravno drugi igrac treba biti uljudan i uzeti malu svotu novca, kako bi prosla RP situacija]. Ovo je jedan sturi i klasicni primer, iako u istoj RP situaciji postoje milion komplikacija i mogucnosti odvijanja radnje.
-Igrac je u vozilo a automobilu su otvoreni prozori [ali samo preko skripte, ali drugi igrac nije video kada je uradio /wi], te on negira da su otvoreni i poziva se na objekat San Andreasa [gde u svakom vozilu prozori su zatvoreni].
Iako se objasnjava kao Roleplay Supermen, jednostavniji pravac da ne bi krsili ovo pravilo jeste, uvek gledajte kako bi postupili u realnom zivotu.
Primeri su nepotrebni, jer ih znate.
Kill on Sight, ili kako njegova zvanicna definicija glasi :
"Ubijanje igraÄa po viÄ‘enju, bez diskusije, dobrog RP razloga, koriÅ¡tenja cheat-a i sl. Npr. Vidite neku osobu i ubijete je iz Äista mira, bez ikakve psovke, maltretiranja, rasprave i sl. Ovo ubijanje je dozvoljeno SAMO Hitmenima jer su oni tihe ubice."
Na primer, idete gradom, vama je dosadno, takmicite se sa drugom ko ce imati vise ubistava na /stats, te izvadite emaru roknete civila koji obavlja RP radnju / posao, naravno bez RP razloga, KoS.
Iskljucak za KoS jeste u situaciji kada branite bazu [masovno ubijanje ciljem veceg cilja, te ne mozete da se osvrcete pojedinacno na svakog], ubijanje telohranitelja ukoliko pocne prvi da puca a vi idete ka gradonacelniku, iako mozete izRPati i ovu situaciju. I naravno, Hitmeni.
Plejer verss Invajrment, ili igrac protiv okoline, jeste zabranjen u slucajima kada se vi izivljavate, a ne kada uz dobrog RP razloga nistite okolinu.
Recimo, nece biti PvE kada bi srusili banderu a bezite od policije, ali bice nonRP ako istu srusite motorom i ne izRPate situaciju. Nije PvE ako zapalite opstinu u toku nasilnih protesta. Znaci, PvE je bez razloga, i iz izivljavackog karaktera.
Iako ga sama skripta presekla kada je ubaceno da skida helti za brzo menjanje, ipak ne smete menjati tako brzo oruzja, nije u redu menjati kombat i emaru za 4 sekundi. Kako sto rekoh, pravilo jeste preseceno.
Kada lider nekoga testira, da mu situaciju, i pita ga "Koje je pravilo prekrseno" odgovor je uvek - NONRP. Jeste, zato sto i BH je nonRP, i RPS je nonRP ali donekle.
Pravi nonRP je kada ometate nekoga u RP situaciju, te je uvek blizak sa PGom. NonRP je dok neko RPa da ga vi ometate u OOC chatu, da ga vredjate na Timspiku, da namerno izazivate saobracajne nesrece, izivljavanje.
PG je sve sto ne mozete uraditi u realnom zivotu, blizak nonRPu.
RP2WIN je oduvek bilo pravilo koje je stvaralo zabunu kod novih igraca na serveru, iako njegova definicija glasi :
" Ponavljano koriÅ¡tenje neke komande ili ponavljano mijenjanje IC priÄe kako bi izaÅ¡li kao pobjednik u RP-anju. Npr. Kada policajac pregleda dozvole nekome i zamoli ga da ga pretrese pa mu ne naÄ‘e niÅ¡ta protuzakonito, onda mu uvali drogu, pretrese ga i uhapsi, da bi ispao pobjednik u RP-anju. "
RP2WIN se takodje moze objasniti kao razlika realnog zivota i uslova koje pruza sam San Andreas. Iako bi vi mogli u realnom zivotu da mu opalite samarcinu preko prozora automobila, San Andreas ne pruza takvu priliku, te je potrebna komanda /do koja je krucijelna u postovanju RP2WIN pravila.
Primer :
- Igrac u toku otmice ima 10 hiljadu dolara, vi njega pretresete [na serveru nije iskriptano da izlaze pare na /frisk], on pocinje negirati tu sumu i govori da nema para, iako u realnom zivotu vi bi mogli da prebrojite sumu novca. Tu je nastao prekrsaj RP2WIN pravila, igrac je pokusavao igrati ciljem pobede u RP situaciju, ali kako sto rekoh, prekrsio pravilo.
Da ne bi doslo do prekrsaja ovog pravila igrac je pomocu /do komande trebao objasniti u kom se dzepu nalaze pare, ukoliko je hteo mogao se opirati a u IC da govori istinu/opirati se. [naravno drugi igrac treba biti uljudan i uzeti malu svotu novca, kako bi prosla RP situacija]. Ovo je jedan sturi i klasicni primer, iako u istoj RP situaciji postoje milion komplikacija i mogucnosti odvijanja radnje.
-Igrac je u vozilo a automobilu su otvoreni prozori [ali samo preko skripte, ali drugi igrac nije video kada je uradio /wi], te on negira da su otvoreni i poziva se na objekat San Andreasa [gde u svakom vozilu prozori su zatvoreni].
RPS
Iako se objasnjava kao Roleplay Supermen, jednostavniji pravac da ne bi krsili ovo pravilo jeste, uvek gledajte kako bi postupili u realnom zivotu.
Primeri su nepotrebni, jer ih znate.
KoS
Kill on Sight, ili kako njegova zvanicna definicija glasi :
"Ubijanje igraÄa po viÄ‘enju, bez diskusije, dobrog RP razloga, koriÅ¡tenja cheat-a i sl. Npr. Vidite neku osobu i ubijete je iz Äista mira, bez ikakve psovke, maltretiranja, rasprave i sl. Ovo ubijanje je dozvoljeno SAMO Hitmenima jer su oni tihe ubice."
Na primer, idete gradom, vama je dosadno, takmicite se sa drugom ko ce imati vise ubistava na /stats, te izvadite emaru roknete civila koji obavlja RP radnju / posao, naravno bez RP razloga, KoS.
Iskljucak za KoS jeste u situaciji kada branite bazu [masovno ubijanje ciljem veceg cilja, te ne mozete da se osvrcete pojedinacno na svakog], ubijanje telohranitelja ukoliko pocne prvi da puca a vi idete ka gradonacelniku, iako mozete izRPati i ovu situaciju. I naravno, Hitmeni.
PvE
Plejer verss Invajrment, ili igrac protiv okoline, jeste zabranjen u slucajima kada se vi izivljavate, a ne kada uz dobrog RP razloga nistite okolinu.
Recimo, nece biti PvE kada bi srusili banderu a bezite od policije, ali bice nonRP ako istu srusite motorom i ne izRPate situaciju. Nije PvE ako zapalite opstinu u toku nasilnih protesta. Znaci, PvE je bez razloga, i iz izivljavackog karaktera.
QS
Iako ga sama skripta presekla kada je ubaceno da skida helti za brzo menjanje, ipak ne smete menjati tako brzo oruzja, nije u redu menjati kombat i emaru za 4 sekundi. Kako sto rekoh, pravilo jeste preseceno.
PG i NonRP
Kada lider nekoga testira, da mu situaciju, i pita ga "Koje je pravilo prekrseno" odgovor je uvek - NONRP. Jeste, zato sto i BH je nonRP, i RPS je nonRP ali donekle.
Pravi nonRP je kada ometate nekoga u RP situaciju, te je uvek blizak sa PGom. NonRP je dok neko RPa da ga vi ometate u OOC chatu, da ga vredjate na Timspiku, da namerno izazivate saobracajne nesrece, izivljavanje.
PG je sve sto ne mozete uraditi u realnom zivotu, blizak nonRPu.